czwartek, 23 czerwca 2011

Dzień Ojca.

Dziś obchodzimy Dzień Ojca. Mamy nadzieje, że każdy już złożył życzenia i nie zapomniał o tym wyjątkowym święcie. Na początek kilka życzeń:

Dziś Dzień Ojca, drogi Tato. Co Ty dzisiaj powiesz na to? Ślę Ci szczere me życzenia. Czy w Twym życiu to coś zmienia? Mam nadzieję, że się cieszysz i że dzisiaj się nie spieszysz. Bo to święto jest dla Ciebie, byś urządził je dla siebie.

Kochany Tato, zacznę zwyczajnie, że z Tobą w domu zawsze jest fajnie. I w deszcz i w słotę, w smutku, w radości, wspierasz i uczysz szczęścia w miłości. Dzisiaj za wszystko chcę Ci podziękować i skromny bukiet kwiatów podarować.

Dla Taty się urodziłam, dla Taty kwiatuszki znosiłam. Dla Niego się uśmiechałam i dla Niego życzenia składałam, więc mówię Ci Tato kochany - bądź dla mnie ciągle roześmiany. 


Na dziś przygotowałyśmy przykłady fryzur idealnych i prostych na wakacje, które znalazłyśmy na stronie www.fryzury.info. Mamy nadzieje, że przypadną Wam do gustu:
 
 I jak? Podobają Wam się?

Na koniec chciałybyśmy przypomnieć o głosowaniu na Rotten Bark:

2 komentarze:

  1. dla mnie najwygodniejszą fryzurą na wakacje jest ścięcie włosów na krótko w miarę, co zamierzam za niedługo zrobic ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeej podobają mi się fryzury jak ta z ostatniego zdjęcia, takie upięcie w warkocz, ale strasznie luźne i włosy luźno wypadają z upięcia ;) świetnie to wygląda.
    Dziękuję za kom. i zapraszam ponownie, gdyż zjawiła się u mnie nowa notka.
    Xoxo

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz sprawia nam niezmierną radość! Bardzo dziękujemy! :*