środa, 20 lipca 2011

Nareszcie czuję, że są wakacje!

Witajciee! ;) Na dziś wyszukałam zdjęcie z poprzednich wakacji. Byłam wtedy aktualnie w Poznaniu.
Wakacje 2010
Wczoraj w końcu była ładna pogoda i wybraliśmy się nad jezioro! Było niesamowicie! Szczerze mówiąc to dopiero w poniedziałek poczułam, że są wakacje. 
Wspaniale, że każdy się świetnie bawił i swobodnie czuł w towarzystwie, bo inaczej by było drętwo. ;)

Często jest tak, że sama stwarzam sobie problemy nie wyjaśniając czegoś do końca albo totalnie mówię co innego niż chciałabym i kłócę się z każdym (nie mam pojęcia co chcę tym osiągnąć!), a tak naprawdę wcale tego nie chcę! Ale na szczęście kłótnie nie trwają za długo (w sumie to nie każda kłótnia). Wiem, że nie jestem idealna (bo kto jest?), ale staram się do tego dążyć! ;) 
To już wszystko na dziś, wkrótce nowy wpis! papa! ;))


Paulina

1 komentarz:

  1. Każdy uczy się na swoich błędach. Też taka jestem, że nie wyjaśniam czasem spraw do końca, ale cóż... taka natura -,-

    Zapraszam do mnie, gdyż pojawiła się nowa notka ze zdjęciami. Bardzo miło by mi było, gdyby znalazła się pod nimi również twoja ocena i krytyka.
    xoxo
    Dżesa.

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz sprawia nam niezmierną radość! Bardzo dziękujemy! :*