wtorek, 26 lipca 2011

;)

Siemaa! Suzana wyjechała (ta to ma dobrze)! ;D Przynajmniej będzie się dobrze bawić!
W niedzielę byłam u Dominiki na urodzinach. Było interesująco i naprawdę zabawnie..;D No poza jednym szczegółem..Ale lepiej o tym zapomnieć. 
Lipiec tak szybko minął, że ledwo co się spostrzegłam, a tu już prawie koniec i pewnie z sierpniem będzie identycznie (oby nie!). Dlatego teraz trzeba już wykorzystać w pełni ostatni miesiąc wakacji! 

Ale do rzeczy. Zastanawiałam się nad dzisiejszym postem i myślę, że warto napisać coś o piłkarzach! W sumie to sama nie wiem co mnie tak nakręciło, ale uwielbiam grać w piłkę nożna i oglądać mecze! ;D

Ricardo Izecson dos Santos Leite
Mój ulubiony piłkarz! Jeden z najlepszych wg. mnie! 
Kaka początkowo grał w drużynie Sao Paulo FC, później nastąpił przełom w jego karierze gdyż wstąpił do drużyny AC Milan, a teraz występuje w drużynie Real Madryt! Jest zdobywcą złotej piłki za rok 2007! Jednak Kaka jest wciąż takim samym człowiekiem, nie zmienia się!

Iker Casillas
 Iker jest niesamowitym bramkarzem! W każdym meczu zachwyca mnie swoją zwinnością i bezpretensjonalnością! Jest bramkarzem Realu Madryt i reprezentacji Hiszpanii. Casillas to czterokrotny mistrz Hiszpanii! 
Cristiano Ronaldo
Cristiano w swojej grze zachwyca, ma naprawdę ogromny talent. Na początku grał w drużynie Sporting Lizbona, następnie Manchester United, jednak wydaje mi się, że grając w obecnej drużynie nastąpił przełom w jego karierze, a mianowicie w Realu Madryt.


Na koniec występ Leony Lewis w wykonaniu utworu "I will always love you" w programie x-factor! Oczarowała swoim głosem <3






Paulina

8 komentarzy:

  1. Leona Lewis świetnie śpiewa ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. i dzięki za info o notce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Leona ma wielki talent - ten występ, gdy pierwszy raz go oglądałam kilka late temu, tak mnie wzruszył, że płakałam jak głupia.
    Co do piłkarzy - uh, nie umiem patrzec na Ronaldo - wygląda okropnie.
    Może... nie dziękuję w powodzeniu kariery, żeby nie zapeszyć ;)
    Słyszałam własnie ostatnio dużo pozytywnych opinii o Supernatural, więc może się skusze obejrzeć.
    Dziękuję bardzo za komentarz i zapraszam ponownie, gdyż pojawiła się nowa porcja zdjęć.
    Pozdrawiam
    Dżesa

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę tu kilku przystojniaków. Co do meczy to również lubię je od czasu do czasu pooglądać. Najczęściej to jak gra Hiszpania lub Niemcy. A co do Leony to kobieta ma na prawdę niesamowity głos! Tylko pozazdrościć takiego talentu.
    Również, zapraszam do siebie, gdyż pojawiła się nowa notka a w niej moja nowa piosenka. Czekam na Twoją opinie.

    Pozdrawiam. (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Miejmy nadzieję, że sierpień tak szybko nie zleci!
    A co do piłki nożnej, to mnie osobiście nudzą mecze, nie wiem, jakoś nie umiem ich oglądać, nie pochłania mnie to zbyt bardzo. Ale niektórzy z tych piłkarzów rzeczywiście są całkiem przystojni. Ja zapamiętałam niejakiego Davida Silvę :D całkiem niezły. xoxo

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz sprawia nam niezmierną radość! Bardzo dziękujemy! :*