niedziela, 10 lipca 2011

Chrzciny Kacperka.

Witajciee! Wczoraj byłam na chrzcinach mojej siostry synka. Ahhh on jest takii słodziutkii <3!
Oficjalnie zostałam chrzestną. Jaak słodko! ;) Jednak po kościele trochę dziwnie się poczułam jak powiedzieli, że byłam najniższa z wszystkich...Ale cóż nic nie poradzę na to, że jestem aż tak niska. A po tym zdarzeniu już było genialnie.
W czwartek byłam nad jeziorem w Nowym Dębcu. Piękne miejsce, takie spokojne. 
A co tam u Was? Jak spędzacie wakacje? Pamiętajcie, nie ważne jaka jest pogoda - BAWCIE SIĘ DOBRZE!

Przyznam Wam się do czegoś, otóż bardzo polubiłam pisanie tutaj. Jest to interesujące i wciągające zajęcie! Mogę dzielić się wrażeniami z Wami, czytać Wasze opinie! Niezapomniane wrażenia.

Piosenka na dziś:



Miłego słuchania! Paa! <3


Paulina

1 komentarz:

  1. Ahhh... Uwielbiam tą piosenkę!

    Też jestem niska, pewnie po rodzicach :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz sprawia nam niezmierną radość! Bardzo dziękujemy! :*