wtorek, 5 lipca 2011

Domówka.

Heeeeeej! W sobotę byłam na domówce i było naprawdę suuuuper! ;) Nie sądziłam, że tak dobrze będzieny się bawić ;p A tak około północy koledzy wpadli na pomysł aby jechać na impreze no i pojechaliśmy. Niestety nie zrobiliśmy żadnych zdjęć co trochę mnie zasmuciło, ale to nic, następnym razem obiecuje, że będę fotografować. A u Was jak tam? Jakieś plany na wakacje?
Ktoś wybiera się na premierę "Harrego Pottera i Insygnii Śmierci cz.2"? 
Dziś dodam kilka zdjęć z sesji, które robiłyśmy z dziewczynami już całkiem dawno a nawet niektóre bardzo dawno, ale tu pada kolejna obietnica: będzie nowsza sesja już wkrótce ;D

Od lewej: Ja, Dominika







Michalina
Od lewej: Dominika, Martyna
Od lewej: Kasia, Natalia, Dominika
Od lewej: Dominika, Michalina

 Na dzisiaj to wszystkie, wydaje mi się, że trochę ich za dużo. Wkrótce zrobimy sobie nowe zdjęcia.
Już niedługo nowy wpis! Paaa! ;))


Paulina

2 komentarze:

  1. Heh, masz to samo a mi doradzasz ;) Dziękuję i też trzymam kciuki za powodzenie :)
    Ja chyba się wybieram na Harrego Pottera! Jak to mówi moja koleżanka - w końcu wciąż czekamy na list z Hogwartu :)

    Dziękuję za komentarz i zapraszam, gdyż pojawiła się nowa notka.

    OdpowiedzUsuń
  2. super notka :) i mega zdjęcia :) dziękuje za komentarz :))

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz sprawia nam niezmierną radość! Bardzo dziękujemy! :*