czwartek, 7 lipca 2011

Bollywood

Dzisiaj przygotowania do wyjazdu ;) No tak zapomniałam Wam powiedzieć, że jutro wyjeżdżamy z całą rodziną do Kołobrzegu. Strasznie się cieszę, ponieważ pogoda jak na razie Nam sprzyja, więc będziemy mogli się kąpać. No i przy okazji zobaczę się z ciocią i wujkiem. Dzisiaj rano słoneczko, a teraz zaczęło się chmurzyć.. cóż, nie mam szczęścia do pogody. Niestety jutro przegapię chrzciny swojego kuzyna. Ostatnio dostałam fioła na punkcie bollywodzkich filmów z Shahrukh Khanem oraz Kajol Devgan m.in Dulhania diwale le jayenge (żona dla zuchwałych), Kabhi Kushi Kabhi Gham (czasem słońce, czasem deszcz) oraz bardzo starego filmu Baazigar (ryzykant). Pewnie niektórzy z Was ich znają ;) Chciała bym jeszcze dodać kilka zdjęć z mojej ostatniej sesji z Kasią. Oceńcie czy Wam się podoba ;)

Ja ;p






Kasia ;*




To wszystko na dziś.. Najbliższy post będzie Pauliny ;) Pozdrawiam oraz pamiętajcie.. Bawcie się!
A teraz chciała bym pokazać Wam moje ulubione piosenki Bollywoodzkie, niektórym oczywiście nie musi się to spodobać, ale każdy lubi co innego ;) Miłego słuchania.

Tujhe dekha to- żona dla zuchwałych


Rab ne bana di jodi- Phir milenge chalte chalte


Baazigar- baazigar o baazigar



Suzana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy Wasz komentarz sprawia nam niezmierną radość! Bardzo dziękujemy! :*