czwartek, 7 lipca 2011

Good.

Witaaaajciee kochani! Wczoraj będąc na spacerze wpadłyśmy na pomysł aby zrobić ognisko tak o bez powodu. Pogoda była piękna także wszystko się udało. Smażyliśmy kiełbaski i w ogóle było zabawnie. ;)
Przykra wiadomość dla fanów Doycha z Rotten Bark gdyż odszedł z zespołu. Bardzo mi przykro z tego powodu :(. Zastąpił go Łukasz Tomczak "Bolo". Myślę, że również będzie tak wspaniałym perkusistą jakim był Przemek. Życzę mu powodzenia w współpracy z chłopakami! ;)
A Przemkowi życzę sukcesów w Jego własnym projekcie! ;)

W ostatnim poście obiecałam wstawić nowe zdjęcia i mam kilka, które zrobiłyśmy na spacerze:

Ja ;p
Dominika
Michalina
Ja ;D
A teraz kilka zdjęć, które mnie zainspirowały, mam nadzieję, że będą się podobać:


To już wszystko na dzisiaj. Nowy post już wkrótce, papa! ;)


Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy Wasz komentarz sprawia nam niezmierną radość! Bardzo dziękujemy! :*