sobota, 2 lipca 2011

Happy.

Witajcie kochani! ;) Przepraszam, że ostatnio nie było postów, ale niestety nie mam za bardzo dostępu do neta. ;(
Zapowiadało się piękne lato, a tu prawie codziennie pada, no oprócz tych kilku dni, które rzeczywiście były piękne. Dziś mam jechać na ognisko, ale chyba nic z tego nie będzie. Ale myślę, że posiedzimy sobie wszyscy w domkuu i pogadamy. Wakacje mijają coraz szybciej, ale spokojnie jeszcze dwa miesiące prawie. Można dłuuuuuuugo spać co kocham.<3
Z Suzaną widziałam się w niedziele, ponieważ przyjechała ze swoimi rodzicami i siostrą Nelą. I od tamtego czasu zero kontaktu także nie wiem co u niej.
Dzisiaj czuję się szczęśliwa, nie ma we mnie obaw, które towarzyszyły mi przez ostanie dni. Nawet pogoda mnie nie zniechęca. Jest świetnie! ;D A co tam u Was? Jak Wam wakacje mijają?
Wkrótce postaram się dodać kolejny post, być może już jutro, ale nie obiecuję.
 
Chciałabym podziękować osobom, które komentują. Wierzcie to naprawdę bardzo mobilizuje! ;)



Paulina

2 komentarze:

  1. pogoda nie rozpieszcza, racja.
    u mnie - ciągle deszcz i ledwo 12 stopni. Ale dzielnie zakładam bluzę z kapturem albo biorę parasol i idę przed siebie. Byle deszcz nie jest przeszkodą ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. aj.. zbyt deszczowo :(
    czemu bez zdjęć ?:(

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz sprawia nam niezmierną radość! Bardzo dziękujemy! :*