poniedziałek, 11 lipca 2011

Kołobrzeg

Witam wszystkich! No więc dzisiaj wróciłam z Kołobrzegu. Mogę tylko powiedzieć, że było cudownie..
Pierwszy dzień: Nie był, aż tak ciekawy oprócz morza.. ;D Od razu po przyjechaniu mieliśmy ( Nela, Alan i ja)  po prostu pójść na spacer nad morzem i szybko wrócić. Po drodze kupiliśmy sobie dużee żelki, a gdy doszliśmy do plaży oczywiście mądra Suzana musiała skoczyć do wody w ciuchach. hahaha, ale był wtedy ubaw. Nela, moja siostra szybko zadzwoniła po rodziców, żeby przynieśli ręczniki, co zajęło im z jakieś 2 godziny. I tak przez te 2 godziny wybudowaliśmy wielką fortecę z piasku, której następnego dnia już nie było. Długaa historiaa..
Drugi dzień: Wstaliśmy około 11:00 i od razu ruszyliśmy na plaże. Pogoda nam dopisywała, ale morze niestety nie. Pewnie kilku z Was wie jak wyglądają prawdziwe fale nad morzem, niestety tego dnia ich nie było. Po pięciu godzinach na plaży, poszliśmy szybko na obiad i ruszyliśmy na zwiedzanie Kołobrzegu (m.in krążki, lody, pizza i rowery) xD Wieczorem graliśmy sobie w karty "Uno", a później chyba wszyscy zasnęliśmy nie licząc tych ciągłych pobudek przez burzę.
Trzeci dzień i niestety ostatni: Ostatni dzień spędziliśmy wyłącznie na plaży. Fale okazały się niesamowite, przez wczorajszą burzę. Wszystko było idealne, gdy wróciliśmy zrobiliśmy grilla i pomału się zbieraliśmy. Chyba ten weekend dużo dla mnie znaczył, bo od tego wyjazdu rozpoczęły się dla mnie wakacje :)

 Przepraszam za to całe rozpisanie, ale musiałam to wyrzucić z siebie. Dziękuję, że czytacie Nasz blog to dużo dla Nas znaczy. A teraz mam dla wszystkich małą niespodziankę. Do końca wakacji zostało jeszcze półtora miesiąca, napiszcie w komentarzach, albo skontaktujcie się z Nami w  jakiś inny sposób, jaka piosenka najbardziej kojarzy Wam się z wakacjami. Ma być to piosenka, którą słyszeliście w wakacje i bardzo Wam się spodobała. Czekamy :)





Suzana

1 komentarz:

  1. no to widzę, że niezły ubaw był ;)
    dziękuję za komentarz.
    pozdrawiam i zapraszam ponownie, gdyż u mnie pojawiła się nowa notka.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz sprawia nam niezmierną radość! Bardzo dziękujemy! :*