piątek, 15 lipca 2011

Lazy!

Witajcie! ;) Co tam u Was? Byliście już gdzieś na wakacjach czy dopiero planujecie wyjechać? 
Jestem dziś okropnie leniwa ale chyba po to są wakacje żeby można było choć raz sobie odpocząć. Może to z powodu pogody, która jest bardzo zmienna, ale to nie zmienia faktu iż złapałam lenia! ;D
Zastanawiam się jeszcze nad wyjazdem ze znajomymi i właśnie nie wiem gdzie mogłybyśmy pojechać: do Mierzyna koło Międzychodu czy do Kołobrzegu? W obu miejscach już byłam, ale tam jest tak pięknie, że mi to nie przeszkadza! ;D I jeszcze muszę na poważnie porozmawiać o tym z dziewczynami, bo przeważnie jest odpowiedź obojętnie. A Wy gdzie byście pojechali? ;)
Jesteeeem jak narazie meeega szczęśliwą osobą! Dlaczego narazie? Powodem jest chłopak, który bardzo mi się podoba i gdy pewnego pięknego dnia znów zobaczę Jego piękną twarzyczkę wszystko wróci, smutek który mi towarzyszył przez ostatnie miesiące! Jak to się mówi: miłość od pierwszego wejrzenia? Otóż nie. Już w drugiej gimnazjum zwróciłam na niego uwage, później zaczęłam się spotykać z kimś innym i tak minęło..do czasu gdy przeszedł korytarzem nie daleko mnie! Wszystko piękne tylko, że go nie znam.


Teraz aktualnie słucham na okrągło utworu All Time Low - The Girl's a Straight Up Hustler. Ma power'a! ;D


Zespół poznałam całkiem niedawno otóż miesiąc temu i jest naprawdę niesamowity! Naprawdę pozytywne zaskoczenie! Grają naprawdę fenomenalnie! W skład zespołu wchodzą: Alex Gaskarth, Jack Barakat, Rian Dawson, Zack Merrick.
 
Moja siostra założyła bloga w którym pragnie pisać opowiadania o RBD. Dopiero zaczyna także dajcie jej szansę! Link do tego bloga: http://rbd-victoria.blogspot.com/



Dziś się trochę rozpisałam. Na tym kończę, wkrótce kolejny post! Papa ! ;)

Paulina

2 komentarze:

  1. dzieki, również dodaję do obserwowanych ;d
    hmm współczuję tej sprawy z chłopakiem, kiedyś miałam podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja byłam w Chorwacji, a w najbliższym czasie wybieram się jeszcze nad morze :)
    mnie to moje lenistwo przeraża, bo wakacje lecą niemiłosiernie szybko, a ja mam wrażenie, że cały czas stoję w jednym miejscu. owszem, grzechem byłoby się nie poopieprzać w wakacje, ale samo opieprzanie satysfakcji nie da i trzeba jakoś wykorzystać ten czas :)
    osobiście, chyba najchętniej pojechałabym do Kołobrzegu. chociaż ja w tym roku jadę do jakiej małej, nadmorskiej miejscowości.
    btw. dodaję do obserwowanych, xoxo

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz sprawia nam niezmierną radość! Bardzo dziękujemy! :*