piątek, 22 lipca 2011

Youtube ;D

Hej. W końcu mogę coś napisać ;) Jak zauważyliście pogoda się psuje. W tym tygodniu było pochmurnie i deszczowo no i na dodatek pełno burz. A jeszcze niedawno było 38 stopni :/ A tak poza tym, uwielbiam zapach deszczu <3 Na szczęście już jutro wyjeżdżam do Chorwacji, mam nadzieję, że Wy też wyrwiecie się wreszcie z tego Poznania, bo co tu robić.. ;p Jedziemy do jakiejś miejscowości o nazwie Blace. W zeszłym roku byliśmy w Marinie. Może ktoś z Was kojarzy to miejsce.


Moja siostra- z okularami
Ja- bez okularów ;p

To wszystko na dziś! Narka! ;))


Suzen

5 komentarzy:

  1. miłego wyjazdu!
    też lubię zapach deszczu ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi! I like this post so much, seems like you two are having really great time!
    If you want come and visit my blog, and if you like, follow me!I'll be waiting for you!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. kocie !. dziękuję za komentarz pod notką: szorty ♥

    po ok. 2 tygodniach u mnie nareszcie pojawia się nowy post, może już go czytałaś ?. jak nie to zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna fotka ;)

    u mnie nn, a w niej najnowsza kolekcja victoria's secret, jeśli znajdziesz chwilę czasu sprawdź to:

    http://show-me-your-emotions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. miłego wyjazdu :)
    zapraszam do czytania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz sprawia nam niezmierną radość! Bardzo dziękujemy! :*