piątek, 19 sierpnia 2011

osiemnastka, zdjęcia, mecz!! :D

Hejo :D Przepraszamy za opóźnienie notki, ale Wiecie, jak zdarza się okazja na wyjście z domu to HOP z komputera.. xd Przynajmniej ostatnio ja tak miałam.. Przypominam Wam o prośbie w poprzedniej notce. Która piosenka z "wakacji" (może być to hinduska, latino, lub z MTV hits.. obojętnie) spodobała Wam się najbardziej ;)  Macie czas do końca wakacji..

Osiemnastka:  była przeznaczona dla siostry Pauliny. Odbyła się w poprzednią sobotę (13.08.11). Sam dzień świadczy "13", że przydarzyło się na niej coś nieobliczalnego, ale o tym niestety nie mogę wspomnieć. 18-stka była bardzo udana, z tego względu, iż wszyscy dobrze się bawili. Tańczyliśmy, śmialiśmy się wesoło i śpiewaliśmy ;) A w nocy można było powiedzieć, że nikt nie mógł zasnąć (m.in Ja)  ;p


(Ja, Martynka, Julka i Nela) Akurat siedzieliśmy na naszym małym stoliku :)


Wszyscy byliśmy już tak wykończeni, że ciotka chciała to upamiętnić ;p (Ja, Paulina, Nela i Alan)

Zdjęcia: Przedwczoraj poszłyśmy z Kasią na zdjęcia. Pewnie w wcześniejszych postach już o niej nieco wspomniałam, nawet wstawiłam zdjęcia ;) No więc tak.. nasza podróż zaczęła się w browcu. Najpierw postanowiłyśmy zajrzeć do Stradivariusa.. od razu wypatrzyłam sobie bluzkę w miarę luźną, żółtą z dodatkami.. Następnie poszłyśmy do Piotra i Pawła.. Ja- po mleczko Mullera, a Kasia- po wodę i bagietkę ;p Zajrzałyśmy jeszcze do KFC i jak to ja, kupiłam sobie Bismarta, po tym wszystkim (nareszcie) wybrałyśmy się na zdjęcia, które i tak odbyły się w browarze.. Mówiąc w browarze miałam na myśli ten odstęp między pierwszą a drugą częścią. Pokażę Wam kilka fotek..


Ja ;)






Z Kasią ;)

Mecz: Pewnie wielu z Was oglądało przedwczorajszy mecz Barcy z Realem.. Chciała bym usłyszeć Waszą opinie na ten temat ;) Kto lepiej grał? Barca vs Real? I takie tam błahostki ;) Ja i Paulina jesteśmy oczywiście za Realem, ale każdy ma odmienne zdanie ;p

Na koniec chcę Wam pokazać piosenkę, która ostatnio dała mi się we znaki. Jest już troszkę stara, ale nadal mi się nie znudziła ;)




Suzana

3 komentarze:

  1. Czadowy blog :)zapraszam na mojego http://szalonablogerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tą piosenkę <3 xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Bass- uwielbiam tą piosenkę i z przerażeniem zaczynam ją rapować <3
    Ładne zdjęcia, szkoda, że niektóre rozmazane :)
    Widać, 18 się udała - to dobrze. Ah, kiedy był ten czas 18... :(
    Pozdrawiam, dziękuję za komentarz i zapraszam, bo u mnie pojawila się nowa notka.

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz sprawia nam niezmierną radość! Bardzo dziękujemy! :*