czwartek, 4 sierpnia 2011

Very Happy.

Witajcie! ;) Dziś mamy już 4 słoneczy dzień sierpnia i przyznaje, że bardzo mnie to cieszy! Oby tak było już do końca wakacji!
Już za dwa dni wyjeżdżam do Poznania, a w niedziele do Więcborka więc mam nadzieję, że będzie cudowna pogoda!
W sobotę byłam na 18-stce u Andżeliki, było niesamowicie, tańczyliśmy, wygłupialiśmy się. W ogóle było niewiarygodnie wspaniale. 


Byłam w szoku gdy dowiedziałam się, że Amy Winehouse nie żyje, nie mogłam w to uwierzyć. W pierwszej chwili sądziłam, że to żart, ale jednak to prawda. Przyznam szczerze, że nie słuchałam jej muzyki i nie słucham, ale cenię ją za wspaniały głos, za to, że nie ważny był dla niej wygląd, co niestety teraz jest rzadkością! Spoczywaj w spokoju Amy [*].
 

Już chyba ponad pół roku oglądam serial "Supernatural" i coraz bardziej mnie zachwyca, a czasem niektóre sceny aż przerażają! Fabułą serialu jest głównie to, że dwaj bracia Sam i Dean walczą z demonami, które czasami są tak potworne, że aż strach na nie patrzeć! Główną fabułą jest również miłość braterska, która mi nadzwyczaj imponuje. Pokazują jak daleko są gotowi się posunąć by ratować brata! Serial ten emitowany jest w każdy piątek na tvn7 koło godziny 22:00, czasem nawet po 22:00.
Ostatnio zainteresował mnie program na mtv pt: "The Buried Life". Czterech przyjaciół Ben, Jonnie, Duncan i Dave znudzeni swoim monotonnym życiem rzucili wszystko i sporządzili listę 100 rzeczy, które chcieliby zrobić przed śmiercią. Gdy uda im się osiągnąć zamierzony cel pomagają nieznajomym. I tak po każdym spełnionym pkt. Ciekawy pomysł. A Wy co chcielibyście zrobić przed śmiercią? Czekam na odpowiedzi w komentarzach.


A oto mój image na 18-stce:



Z racji tego iż wyjeżdżam, na komentarze odpisze po powrocie i oczywiście nadrobię zaległości z czytania Waszych postów! Dziękuję za tak liczne komentarze! Cześć! ;)

Paulina










5 komentarzy:

  1. mnie także bardzo zszokowała śmierć Amy Winehouse, choć w sumie to było do przewidzenia. i fajna sukienka, świetnie się w niej prezentujesz :)

    a co do swetra to kupiłam go w vertusie :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sukienka, ubrałabym do niej tylko większe szpilki. Co do Amy to wydaje mi się że większość ludzi była w szoku, w końcu to świetna wokalistka, szkoda tylko że nie miała szacunku do siebie i umarła w sposób jaki umarła.

    Odpowiedź na Twój komentarz: Jasne, że myślałam o tym aby ją nagrać. Na razie tylko nie mam zbytnio na to czasu a przede wszystkim nie bardzo mam jak, ale oczywiście mam nadzieję że kiedyś tego dokonam i w końcu nagram większość piosenek które mam powypisywane w zeszytach. ;P (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądałaś prześlicznie na tej 18 ;)
    O nie słyszałam o tym The Buried Life... chyba skuszę się go oglądać. Co do Supernatural - wszyscy mi mówią o tym, żebym zaczęła oglądać - chyba w końcu kiedyś się skuszę, ale to jak wszyscy będą w domu, bo teraz jestem sama, a mówisz, że czasem straszne, to sobie jednak odpuszczę haha.
    Dziękuję bardzo za docenienie moich zdjęć. Staram się jak tylko mogę i niezmiernie mi miło, że ktoś to docenia. Zapraszam do polubienia mnie jako fotografa na facebooku - www.facebook.com/dzesa.photography
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)
    P.S. Udanego wyjazdu.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wyglądałaś
    u mnie nowa notka : )

    OdpowiedzUsuń
  5. ech...:(jaka ślicznotka;*a ja nie mogłam się wmieścić w tą kieckę taki grubas ze mnie hihi;p

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz sprawia nam niezmierną radość! Bardzo dziękujemy! :*