piątek, 16 września 2011

Chill out!

Witajcieee kochani! ;)
Co tam u Was? Jak w szkole? Macie jakieś plany na weekend?
Nawet nie wiecie jak się cieszę, że mamy upragniony weekend. W tym tygodniu mieliśmy sporo nauki i zadań z języka niemieckiego, natomiast język polski z nową nauczycielką okazał się całkiem inny niż przypuszczaliśmy, może dlatego, iż to dopiero początek? W każdym razie jest dobrze (jak na razie).
Dziś miałyśmy z dziewczynami zajęcia praktyczne. Jak ja nie lubię szyć na maszynie! To jest gorsze od chemii! A najgorsze jest to, że nauczycielka, z którą teraz mamy jest o wiele bardziej wymagająca niż poprzednia. Wszystko musi być idealnie. Tylko, że my się dopiero uczymy...

Wczoraj na wychowaniu fizycznym byłyśmy na siłowni. Ale te rowery są boskiee! <3

We wtorek nareszcie była premiera nowego utworu i teledysku Rotten Bark! Wg. mnie jest świetny, chłopaki naprawdę się postarali. Jestem pod wieeeeelkim wrażeniem. Cieszę się, iż są coraz bardziej popularni i rozpoznawalni, gdyż to Im się należy!
A Wy co sądzicie? ;)


Po prawej stronie bloga dodałam ankietę, w której możecie wybrać najlepszą piosenkę lata 2011. Do dzieła! <3

Życzę miłego weekendu! Czeeeeeeeść! ;)


Paulina

4 komentarze:

  1. Czy jej słucham to nie bardzo, ale jestem u niej w filmiku to pokazałam to ;)
    no dziękuje Ci bardzo , jasne ze tez obserwuje. Pozwodzenia w dalszym blogowaniu. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieje, ze nauczycielka polskiego caly czas bedzie taka fajna ;p . a rowerki w silowniach sa swietne ! obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to mam długi weekend, bo leżę chora :D

    OdpowiedzUsuń
  4. U Mnie nowy post. Zapraszam ;*
    www.nataliaszymurska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz sprawia nam niezmierną radość! Bardzo dziękujemy! :*