środa, 21 września 2011

Eris is my Homegirl!

Słyszeliście może utwory zespołu Eris is my Homegirl? Pierwszy raz usłyszałam ich w programie "Must Be the Music" w niedziele. Polecam!
Zachęcam do przeczytania wywiadu: [LINK]

Korzenie zespołu sięgają listopada 2008, lecz aktualny skład gra ze sobą od początku kwietnia 2011. Zanim zespół zaczął istnieć jako EIMH, miało w nim miejsce wiele zmian - od ogromnej rotacji członków kapeli, aż do stylu muzycznego w jakim miał się obracać. Muzyka, jaką tworzy zespół jest mieszanką wpływów metalcore'owych, deathcore'owych, nu-metalowych, rockowych, j-rockowych z elementami funku - ujętych w konkretne i jednoznaczne hasło: mixstylecore. Celem EIMH jest wyjście na świat, ze swoim nietuzinkowym i oryginalnym tworem muzycznym z lubelskiego undergroundu, aby pokazać, że jeszcze wiele można wykrzesać z muzyki metalowej, a przy tym dodatkowo dobrze się bawić.

Skład zespołu:
Jacek Moroziewicz - guitar
Sebastian Sobiecki - drums
Piotrek Trochimiuk - bass
Ernest Kozłowski - vocal
 
 
 
 
Miłego wieczoru! ;))
Paulina

7 komentarzy:

  1. jasne ze obserwuje ;)
    buzka,pozdrowienia Natalia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie widzialam ich ! ciekawi są ;p. obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam :) Też mi się bardzo spodobał :))
    Dziękuję za komentarz i liczę na więcej :)
    Pozdrawiam!:*

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszalam o nich:)

    czysiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kocham ten utwór<3
    Mam prośbę, byłabym wdzięczna gdybyś weszła na mojego bloga i pooglądała zdjęcia a potem napisała czy piąć się dalej w fotografii, czy moje zdjęcia są ładne, zależy mi. DZIĘKUJĘ Z GÓRY!

    OdpowiedzUsuń
  6. A JA OD DZISIAJ CI KIBICUJĘ! MASZ KONIECZNIE IŚĆ NA CASTING! MUSISZ SPRÓBOWAĆ BY NIE MIEĆ DO SIEBIE SAMEJ PRETENSJI! DAJ SZANSE SZCZĘŚCIU KOCHANA :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ja juz obserwuje,a Wy chyba jeszcze nie ? ;) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz sprawia nam niezmierną radość! Bardzo dziękujemy! :*