piątek, 23 września 2011

Friday!

Czeeeeść! Co u Was słychać? Jak w szkole? Opowiadajcie. Ktoś już załapał jedynkę? A może jakąś lepszą ocenę? Przyznawać się! ;)
Kochani! Jestem taka szczęśliwa, a już opowiadam dlaczego. A mianowicie ostatnio zamówiłam t-shirt Rotten Bark i dziś wracam do domu ze szkoły zmęczona, patrzę, a tu paczka do mnie - a w niej t-shirt! Jest wspaniały <3!
Mała rzecz, a cieszy ;)



Wczoraj mieliśmy kartkówkę z języka polskiego, a więc jak zawsze przesiadłam się do innej ławki, a nauczycielka patrzy, patrzy i w końcu pyta zdziwiona: -"Dlaczego się przesiadłaś?", to jej powiedziałam, że zawsze gdy piszemy kartkówki lub sprawdziany mamy się przesiąść. Ale widać już było, iż pani z ledwością powstrzymała śmiech, ale przynajmniej się uśmiechnęła. :)
Dzisiaj miałyśmy zajęcia praktyczne (jak to w piątki) i niestety musiałyśmy szyć, a więc musiałam wziąć się w garść i udało się wszyć jakże znienawidzoną przeze mnie stójkę w kołnierz, a później kołnierz do bluzki. To niewiarygodne, aż sama nie mogę w to uwierzyć. Czasem cuda się zdarzają :)
Już w niedziele kolejny odcinek castingowy "Must be the Music - Tylko Muzyka", będziecie oglądać? :)



P.S. Chciałabym podziękować Magdzie Zawadzkiej za motywujący komentarz. Dziękuję, wzruszyłaś mnie tym komentarzem. ;)

Miłego wieczoru <3!

Paulina

3 komentarze:

Każdy Wasz komentarz sprawia nam niezmierną radość! Bardzo dziękujemy! :*