niedziela, 25 września 2011

I ♥ music!

Hejjj! Dziś od rana zaczęłam uczyć się listów na niemiecki, a wpadłam na genialny pomysł, że kiedy słucham muzyki łatwiej zapamiętuję teksty piosenek i podłożyłam tekst do numeru Rotten Bark - I got you on my own i przyznaje, iż musiało to komicznie wyglądać (bo niemiecki już sam w sobie jest komiczny), ale mogę polecić taki sposób nauczania jeśli coś nie chce "wbić" się do głowy.
Muszę niestety przyznać, że weekend zdecydowanie za szybko minął, lecz już za 5 dni kolejny - na szczęście! Mówiąc szczerze nie mogę doczekać się świąt ;).

A jak Wy spędziliście weekend? Przygotowani do szkoły? ;)



Miłego dnia! Czeeeeeeeeeeść! ;)


Paulina

10 komentarzy:

  1. czesc. siwetny blog.

    zapraszam do mnie ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kiedys tak probowalam, ale mi nie wyszlo :D ! fajna fotka !

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :)
    I również obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne masz oczy :)
    ja tez obseruje !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam jeszcze ostatni tydzień wakacji, więc jeszcze na nadmiar uczelnianych obowiązków nie narzekam ;)

    Dzięki za odwiedziny i również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow you're so beautiful :)

    annasmirror.blogspot.com

    bisouus!

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz sprawia nam niezmierną radość! Bardzo dziękujemy! :*