sobota, 10 września 2011

Weekend!! ;D

Witaaaam! ;) Co u Was? Jak w szkole? ;)
Ahhh, nareszcie mamy weekend, co mnie absolutnie cieszy ^^. Ale i tak niestety trzeba się uczyć (fakt, tego się nie da wykluczyć). Klasa maturalna tak więc jest co robić. Wczoraj byliśmy na Salonie Maturzystów w Poznaniu - było extra! Gdy już każdy był na wykładzie (oczywiście jeśli chciał) i miał ochotę wracać do domu, musieliśmy czekać na autobus, a wtedy trzej chłopacy wyszli na środek i zaczęli śpiewać co było naprawdę interesujące - zazdroszcze im odwagi! Tak w gruncie rzeczy to każdy z nich ładnie śpiewał jednak mnie zaskoczył talent jednego z nich. Zaśpiewał niewiarygodnie i ogólnie najbardziej się wyróżniał! ;)
Cieszę się z tego wyjazdu ;)) A tak to wczoraj mniej więcej wyglądało:

Pod koniec sierpnia wybraliśmy się nad jezioro do Zaniemyśla, tzn. ja, Suzana, moja chrzestna, Wika i Alan. Był to jednodniowy wypad. Chociaż z początku pogoda nie dopisywała to około 13.30 słoneczko zaczęło świecić i mogliśmy wejść do wody.
Wiem wakacyjnie, ale miło tak czasem wspominać <3. Pewnie tak samo jak my chcielibyście jeszcze wakacje, nieprawdaż? ;)

W Zaniemyślu z Suzanąą <3

Miłego weekendu! Paaa! <33


Paulina

3 komentarze:

  1. ile ludzi ;o
    tak, też bym chciała jeszcze wakacje... fajne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za komentarz .


    Szkoda że weekend się już kończy :((

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie czytalo mi się tego posta, a przeciez tu już prawie środek tygodnia a nie weekend :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz sprawia nam niezmierną radość! Bardzo dziękujemy! :*