piątek, 2 września 2011

Więcbork i Szkołaaa! xdd

Witaaajcie! Dziś już po pierwszym dniu szkoły. Mówiąc szczerze to nie spodziewałam się takich zmian na ostatnią klasę - no dobra z polskiego i religii wiedzieliśmy, że nauczycielka się zmieni, ale żeby jeszcze z zajęć praktycznych i wychowania fizycznego?! To przegięcie. Mam nadzieję,  że tak ciężko nie będzie. Z racji tego, że szkoła się zaczęła posty będziemy dodawać rzadziej, ale postaramy się w miarę możliwości, gdyż piątki idealnie pasują. Zobaczymy jak to będzie.

Na początku sierpnia byłam w Więcborku. Było po prostu cudnie! Nie wiedziałam, że to taka piękna miejscowość, co było totalnym zaskoczeniem. Szkoda tylko, że pogoda nie dopisała. W sumie to chyba codziennie padało ale na szczęście nie cały czas więc mogliśmy cieszyć się chociaż takimi chwilami, często też słońce próbowało się wybić, ale niestety nie na długo, dopiero w piątek wyszło słoneczko, a w sobotę było tak pięknie, że aż nie chciało się wyjeżdżać! Na szczęście nikt z nas nie poddawał się i dobrze bawił (bez względu na to czy padało czy nie). Wyobraźcie sobie, że nawet się kąpaliśmy! Byle pogoda nie popsuła nam humorów (na szczęście). ;)
A teraz wstawię kilka zdjęć:





Alan (kuzyn) ;d



Wiktoria (siostra) ;d


Wiktoria (siostra) ;d

Wiktoria (siostra) ;d



Trochę spora ta notka, ale musiałam Wam zrekompensować iż ostatnio zaniedbałyśmy bloga! Ale sami pewnie wiecie jak to jest. Jak tylko natrafi się okazja na wyjście to od razu się wychodzi zamiast bezczynnie siedzieć w domu ;)

Ostatnio zakochałyśmy się z Suzaną w numerze Rotten Bark - Memories <3. Mogłybyśmy słuchać go całymi dniami i nocami <3






Nowy wpis postaramy się dodać w najbliższym czasie, czeeeeeeeeeść! ;D



Paulina

2 komentarze:

  1. mi też pozmieniali się nauczyciele i to dość znacznie :/ przez to poczułam się trochę tak, jakbym szła do pierwszej klasy.
    i pozytywne zdjęcia :) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach,ta szkoła. Mi również się pozmieniali nauczyciele,z czego nie jestem zbytnio zadowolona,bo wyszło na gorzej. Teraz razem z klasą będziemy mieć prawdziwy horror i to z najtrudniejszych przedmiotów (fizyka,chemia,matma). Oby przetrwać.
    Zdjęcia bardzo filuterne. ;D Bardzo ładne.
    Rotten Bark, Rotten Bark. Są świetnym zespołem i szkoda,że nie czeka ich taka przyszłość jak zespołów w Ameryce. Mają w sobie dużo entuzjazmu i chęci by muzycznie promować Polskę, swój ukochany kraj. ;p Też bardzo lubię Memories, zresztą, chyba lubię wszystkie ich piosenki. Świetna muzyka, dobry tekst, poprawny głos wokalisty. Nie można nie lubić naszych drogich rodaków,hehe.
    Pozdrawiam i ściskam mocno. ;*

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz sprawia nam niezmierną radość! Bardzo dziękujemy! :*