niedziela, 2 października 2011

Bruk Braders!

Witajcie kochani! Chciałabym bardzo podziękować za tak liczne komentarze :)! To bardzo miłe z Waszej strony! :)
Tydzień naprawdę szybko minął, a wszystko przez nawał obowiązków szkolnych. W piątek miałam być na spotkaniu na temat studniówki, a niestety chyba wszystko było przeciwko mnie! Przez pół nocy nie mogłam spać gdyż męczyłam się z gorączką i nie mogłam pójść do szkoły chociaż tak bardzo chciałam (a to dziwne!).
Już w czwartek gdy wróciłam do domu źle się czułam, ale wieczorem było lepiej więc cieszyłam się, że jednak będę uczestniczyć w tak ważnej dla maturzystów sprawie, ale los zdecydował inaczej.

Dziś chciałabym Wam polecić jakże wspaniały beatboxowy zespół o nazwie Bruk Braders. Zaskoczyli mnie swoim talentem! Blady Kris występując w "Mam Talent" już miał spore poparcie, ale łącząc siły z Dharni i RoxorLoops zespół stał się niepowtarzalny. Warto ich posłuchać:



Miłego popołudnia! Czeeeeeeść! <3



Paulina

5 komentarzy:

  1. Mi się strasznie spodobali Bruk Braders :))
    Są niesamowici ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sa niewiarygodni, ogladalam :D! pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki wielkie :) A ty wracaj do zdrowia ! Niech Cię nie omijają ostatnie ciepłe dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jestem za Marceliną Olak gdyż chodzi ze mną do szkoły i jest z Mojej Miejscowości .! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz sprawia nam niezmierną radość! Bardzo dziękujemy! :*