środa, 19 października 2011

Cała prawda...

Cześć! Na początku chciałabym podziękować za komentarze i za tak liczne odwiedziny! <3

Czasami zastanawiam się co ze mną jest nie tak, a mianowicie moją pasją jest śpiew! Ale gdy tylko mam zaśpiewać przed ludźmi to ogarnia mnie strach, nawet pewnego dnia zaczęłam śpiewać i z nerwów zapomniałam tekstu piosenki..Czułam się koszmarnie. Ale na szczęście nauczycielka pozwoliła mi powtórzyć występ, a nawet mieć tekst przed sobą.
Wiem, użalam się, ale często gdy śpiewają w szkole na przedstawieniach zazdroszczę Im tej odwagi, głosu, a także zaczynam myśleć, iż nie nadaję się do tego i kończę ze śpiewem, natomiast następnego dnia myślę, że jestem głupia poddając się tak łatwo!
Śpiew to moja pasja, w której mogę się zatracić i zapomnieć o wszystkim co mnie otacza! ♥
A Wy jakie macie pasje? Jak bardzo ważne są dla Was? :)


Zdjęcie zostało wykonane rok temu w wakacje :)


"Jedno nielegalne, drugie nielegalne, ale w połączeniu jest bardzo łatwopalne"!
Piosenka bardzo pozytywna. Wydaje mi się, że każdemu kto wysłucha tego utworu od razu poprawi się humor! :D

Miłego wieczoru! Paaa! ♥

11 komentarzy:

  1. ja nie umiem śpiewać, ale lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muza fajna ;) i ładne zdjęcie .
    Pozdrawiam Caroline ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. to jest ból bo czasem naprawdę fajnie uda mi się coś zestawić a tu psikus :(

    Będę się starać o ile wytrzyma to mój organizm ;)

    I napiszę Ci to samo - jeśli Ci zależy musisz nauczyć się pokonać strach . ;)

    Nigdy nie pozwól by strach przed działaniam wykluczył Cię z gry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie umiem niestety spiewac ;c ale wiem co to stres, bo kiedys bralam udzial w konkursach recytatorskich ! bardzo ladne zdjecie, pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w ogole sie do spiewania nie nadaję... jak mielismy nabór do chóru w szkole to od razu mnie odrzucili, po moim pierwszym "jęku" ;) natomiast bardzo lubie podrózowac i na pewno tej pasji poswiecam duzo czasu :)))
    grunt to sie nie poddawać i wierzyc we własne siły, powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  6. twoj blog tez jest sweitny !
    obiecuje ze bede tu czsesciej jak tylko czas bedzie mi na to pozwalal a wiec rowneiz obserwuje.. a tuu wyzej ulubina piosenka mojej siostry :D
    pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna fotka :)
    zapraszam do mnie.! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja kocham występy publiczne. Proponuję raczej poczuc się jak królowa, a nie bac się :D

    OdpowiedzUsuń
  9. dziekuje Ci strasznie za tak mile slowa, ciesze sie, ze ktos naprawde czyta bloga, nie ze wzgledu na to, ze ja mu tez dam komentarz, tylko p prostu z checia ! :* Bardzo Ci dziekuje i pozdrawiam goraco ;)!!

    OdpowiedzUsuń
  10. a kamizelka jest mojej mamy, ale chyba z terranovej ;)staaara bardzo :P

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz sprawia nam niezmierną radość! Bardzo dziękujemy! :*