sobota, 8 października 2011

Nie wierze!

Witajcie kochani! Jednak czasem nie warto cieszyć się zbyt wcześnie gdyż wszystko może się zmienić. A mianowicie dzisiaj rano zaglądam na facebooka i na profilu Rotten Bark przeczytałam taką wiadomość:

"Otrzymalismy informacje, ze zespol Rotten Bark nie bedzie mogl zagrac podczas niedzielnego polfinalu MBTM. Bardzo zalujemy, ze sie nie udalo i jednoczesnie mamy nadzieje, ze uda sie zagrac w innym odcinku. 

Adi"

W pierwszej chwili byłam w szoku, a nawet pomyślałam "czy to żart?!", ale chyba jednak to prawda. Polsat mnie rozczarował - szkoda, bo zapowiadał się świetny odcinek. Ale nie tracę nadzieji, że jeszcze wystąpią!

W piątek byłam na spotkaniu dotyczącym studniówki. W sumie nie trwało długo, gdyż raptem 15 minut, ale przynajmniej chociaż te kilka minut nie byłam na praktycznych :D! Dyrektorka naszej szkoły wymyśliła, że studniówkę wszystkie klasy będą mieć razem (a czwartoklasistów jest ponad 100). Już nie wspomnę, że trzeba również wliczyć osoby towarzyszące, a więc nie mam pojęcia jak my się wszyscy wmieścimy. Pani dyrektor chyba do końca tego nie przemyślała. Rozumiem gdyby powiedziała, że w jednym terminie, ale nie wszyscy - to przesada! Mam nadzieję, że będzie to inaczej wyglądać niż to sobie wyobrażam.
Myślę nad dodawaniem więcej moich stylizacji. Co o tym sądzicie?
A jak Wam weekend mija? :)

Piosenka na dziś:



Miłej soboty! :) <3

Paulina

11 komentarzy:

  1. hej!
    No ja do studniówki jeszcze mam daleeko
    ale mamy identyczny problem z balem gimnazjalnym.
    fajna piosenka ;)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje Ci bardzo ;)! fajna piosenka ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. mój weekend to praca sprzątanie i nauka xd niestety ;)

    ja miałam studinówkę ww szkole;) więc wszystko się da ogarnąć spokojnie :D

    nie dziękuję, tak na szczęście :D

    a kierunek - bardzo ciekawy, nawet się nie spodziewałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooo wpada w ucho ta piosenka ;) 100dniówki ci zazdroszczę, swoją wspominam super! Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czasy studniowki... jak dawno to było... ;) dodaje tez do obserwowanych i tak, mysle ze powinnas dodawac stylizacje :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja studniówkę mam za sobą :)) Niezapomniane wspomnienie :))
    Super piosenka :)
    Uwielbiam Rotten Bark
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam Jareda i 30STM <3 kocham ich za wszystko, a koncerty są nieziemskie. pozdrawiam serdecznie i będę wpadać częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To była najgorsza wiadomość jaką do tej pory przeczytałam od RB :<
    Ale chociaż na chwile sie pokazali .

    Attack ♥ kocham

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz sprawia nam niezmierną radość! Bardzo dziękujemy! :*