piątek, 28 października 2011

Piątek!

Witajcie kochani! Przepraszam, że tak rzadko tutaj zaglądam ale niestety coraz mniej czasu, wciąż tylko szkoła, dom, nauka i tak w kółko i mówiąc szczerze zaczynam odczuwać zmęczenie zarówno fizyczne jak i psychiczne, aczkolwiek nie zapominam o istnieniu bloga.

Nie wiem, czy mi się wydaje ale ten tydzień tak szybko minął. Wam też dni wydają się coraz krótsze? :D
Dzisiaj w końcu na zajęciach praktycznych skończyłam szyć tę okropną damską bluzkę koszulową i jestem przeszczęśliwa iż mam już to za sobą chociaż bywały ciężkie chwile.

A teraz czeka Nas 4 dni odpoczynku i pełnego luzu! Nareszcie można trochę odpocząć.
Jakie plany na weekend? Wyjeżdżacie czy zostajecie w domu? :)



P.S. Zdjęcia wykonane na telefonie, gdyż niestety nie wzięłyśmy aparatu, a więc z góry przepraszam za nie najlepszą jakość!

Piosenka na dziś:


Kocham ten zespół! ♥

Udanego weekendu! <3

10 komentarzy:

  1. jak ładniutko :)
    pozdrawiam, denzee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. widze fajne rajstopki ;) . ja sobie rozplanuje czas na nauke i pzyjemnosci :D

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, dni są juz coraz krótsze, rano jak sie wstaje to jest ciemno, konczy sie prace też ciemno :/ milego weekendu xx
    p.s - masz takie fajne naturalne włosy czy je kręcisz jakos ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tam jakość, ja lubię goferowe zdjęcia ♥
    Obserwuję i na pewno jeszcze zajrze,rewanż ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. ;) nikt ostatnio nie ma czasu ja również , więc zupełnie Cię rozumiem ;)

    Wszystkim się podoba ten płaszczyk, to mój najlepszy łup z SH ! :)

    Zawsze robię bratu takie prezenty ;)

    Dokładnie, więc pamiętaj że wszystko co w życiu wartościowe nie przychodzi łatwo i trzeba o to walczyć.

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz sprawia nam niezmierną radość! Bardzo dziękujemy! :*