czwartek, 6 października 2011

Rotten Bark w Must Be the Music!

Czeeeeść! Dziś mamy już czwartek, a jutro początek weekendu! Ahhh..a w przyszłym tygodniu do szkoły chodzimy tylko do czwartku, bo w piątek "Dzień edukacji narodowej" :D! Nie zapomnijcie swoim wychowawcom złożyć życzeń! ;) Na pewno to docenią.
Jutro mam spotkanie na temat studniówki (mam nadzieję, że tym razem nic nie oczekiwanego mnie nie zaskoczy). Dobrze, że choroba mnie nie rozłożyła i mogłam w poniedziałek w spokoju przygotowana na zajęcia iść do szkoły. Ale niestety teraz chwilami dręczy mnie kaszel, no cóż tak bywa.
A co tam u Was? Jak po pierwszym miesiącu szkoły? :)

A już w niedziele na polsacie w MBtM gośćmi specjalnymi będą nasi drodzy rodacy, a mianowicie ROTTEN BARK!
Już nie mogę się doczekać! Brakowało mi tam ICH! Zastanawia mnie tylko jaki utwór zagrają, bo ma być to niespodzianka. To jest wielkie wyróżnienie dla tak fenomenalnego zespołu! :)
Będziecie oglądać pierwszy półfinał? Macie już swoich faworytów? :)

Piosenka na dziś:




Adele ma cudowny i zachwycający głos! Kocham ten wokal <3!

Udanego weekendu życzę! :) ♥


Paulina

10 komentarzy:

  1. Tez uwazam , ze Adele jest świetna ! ;)
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje Ci serdecznie ;*! piosenka-mistrz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Adele jest świetna ;) oby nagrała coś więcej niż tylko te 2 płyty ;) nie oglądam nic poza X factor jak jest bo nie mam czasu niestety ;)

    a studiuję kulturoznawstwo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Adele i ten jej występ - powala mnie ta piosenka, uwielbiam jej głos, po którym zawsze mi przechodzą ciary.
    Cudo!
    Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie gdyż pojawiła się nowa notka.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie tez udanego weekendu ;*
    ciekawie tu ;D

    http://iscprzedsiebieiomijacproblemy.blogspot.com/

    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Adele jest świetna! Bardzo lubię jej piosenki. Fajnie by było jak by nagrała ich troszkę więcej:) Tobie również życzę udanego weekendu:*
    Bardzo ciekawy blog chyba będę tu zaglądać częściej. Dodałam się do obserwatorów:) Zapraszam również na mojego niedawno założonego bloga. LINK: http://kreatorkawlasnegozycia.blogspot.com/
    Będzie mi bardzo miło jeśli dodasz się do obserwatorów. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę że nie możesz się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że w piątek nie idziemy do szkoły. Hmm, macie już spotkania odnośnie studniówki? U nas zero organizacji, także... Jakoś kiepsko to widzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ee nie przepadam za Adel :]
    Szkoda że RB nie wygrali :<

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz sprawia nam niezmierną radość! Bardzo dziękujemy! :*