czwartek, 13 października 2011

Tajemniczy ON..

Witajcie kochani! Nareszcie długi weekend! Ahh nie mogłam się doczekać. Co u Was słychać? Macie jakieś plany na kolejne dni?
Dziś miał być ten piękny dzień, ale niestety JEGO nie było.Bo jeśli dobrze się orientuje to ON chodzi do szkoły zawodowej, a jak wiadomo zawodówka do szkoły chodzi co dwa tygodnie. Dwa tygodnie temu mieliśmy razem wychowanie fizyczne i miałam nadzieję, ze dziś GO zobaczę, ale niestety jak zwykle przeciwności losu dały się we znaki. Chociaż chyba raz w tygodniu z Anią widziałyśmy GO na korytarzu, ale nie tracę nadzieji na JEGO poznanie. Teraz kolejne czekanie na plan "A" i czwartek z nadzieją na ujrzenie pięknego pana, ponieważ prawdopodobnie w przyszłym tygodniu będzie miał praktyki.








Jakże wspaniałe emu, dzięki którym zawsze jest ciepło, a do tego niesamowicie wygodnie! <3
A Wy co sądzicie o butach emu? :)

Miłego wieczoru kochani, cześć! <3

14 komentarzy:

  1. Super wyszłaś ;);*

    OdpowiedzUsuń
  2. no tak emu sa swietnie, bardzo ladnie wyszlas ;)! mam nadzieje, ze za niedlugo go zobaczysz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana nie trać nadziei jeszcze go zobaczysz;*
    a co do zdjęcia cudne;*świetnie wyglądasz:*
    Emu taaa świetne buty i (oprócz kilku mankamentów hihi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam buty Emu :))
    Życzę żebyś go szybko zobaczyła i poznała :))

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie !:*

    OdpowiedzUsuń
  5. mi sie n ie podobaly,potem podobaly,a teraz wszyscy je maja wiec ich nie chce:)
    buziaki.zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam emu! jestem ich gorliwą zwolenniczką!!

    pamiętaj tylko - to ON powinien chodzić za Tobą, nie odwrotnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie :) masz śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyszłaś! Bardzo ładne buciki:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie przepadam za butami tego typu, nie pasują jakos do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam i nie mam takich butów to nie wiem co o nich mysleć xd

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz sprawia nam niezmierną radość! Bardzo dziękujemy! :*