niedziela, 6 listopada 2011

Jesiennie!

Witajcie kochani! Na samym początku chciałabym podziękować za Wasze słowa, które mobilizują mnie do dalszego działanie i spełniania własnych marzeń. Jesteście wspaniali!

W piątek musiałam czekać godzinę na autobus, a więc z dziewczynami z klasy wybrałyśmy się na targ szukając butów i kupiłam sobie rajstopy o przepięknym kolorze, a mianowicie czerwone! Jestem zadowolona z zakupu, ponieważ są idealne, doskonale kształtują nogi, są bardzo elastyczne.
Niedawno wróciłam z przejażdżki rowerowej, ponieważ był dziś piękny, słoneczny dzień! Uwielbiam takie przejażdżki, a tym bardziej, że niestety nie zawsze mogę na to sobie pozwolić gdyż szkoła często wszystko koliduje.
A już dzisiaj finał drugiej edycji "Must Be the Music". Jakich macie faworytów? :)
Moimi faworytami są Eris Is My Homegirl, RaggaFaya, Bruk Braders i Maciek Czaczyk. Według mnie oni już są wygrani, gdyż doszli tak daleko.


Piosenka na dziś:


 Miłego wieczoru! Czeeeeść! :)

11 komentarzy:

  1. Rajstopy są zajefajne ♥

    Nie jest to moje zdjęcie ,moich jeszcze nie odzyskałam ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz a rajstopy są boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne te rajstopki ;)! dziękuje Ci bardzo i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wyglądasz ! na początku zobaczylam tylko gore stroju i tu taki szok :) pozytywny oczywiscie! trzymaj się ! xx

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie piszesz. fajny blog. obserwuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjęcie ;]

    świetny bloog! :)
    podoba mi się tutaj ^^

    obserwujemy ? ;>

    pozdrawiam,
    Dejwid ^.^

    OdpowiedzUsuń
  7. nie oglądam muszę się przyznać :)

    ale lubię za to NDK :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paulina jakaś Ty ładna *__* i czerrrrrrwone rajstopy ♥

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz sprawia nam niezmierną radość! Bardzo dziękujemy! :*