środa, 16 listopada 2011

Koszmar minionej matematyki..

Witajcie kochani! :)
Nie ma to jak uczyć się kilka dni po kilka godzin na sprawdzian, który jest niewiarygodnie trudny. Kocham po prostu ten stan kiedy wiem, iż będę musiała napisać poprawę kolejnego już sprawdzianu (chyba, że jakimś cudem zaliczę). Nigdy nie zrozumiem tego świata, gdyż mogę uczyć się godzinami, a tak czy tak napiszę gorzej niż osoba, która to wszystko ściągnie! Przynajmniej nie mam poczucia winy. Też zdarza mi się czasem ściągać, lecz nie potrafiłabym z każdego przedmiotu. Moje sumienie nigdy by na to nie pozwoliło.
Nigdy nie zrozumiem osób, które się podlizują. Przepraszam bardzo, ale co im to daje? Jakąś satysfakcje? A może fakt, że na starcie mają już zagwarantowaną ocenę wyższą niż 1? Bez sensu.
Wolę mieć oceny takie jakie mam, ponieważ wiem, iż na nie zasłużyłam.
Nie napiszę Wam jaka to jestem głupia, nie mądra czy beznadziejna gdyż obiecałam, że nie będę samokrytyczna osobie, dla której moje szczęście jest bardzo ważne. Tak jak ta osoba dla mnie.
Jednak staram się na przekór wszystkiemu myśleć pozytywnie, chociaż oczywiście zdarzają się chwile słabości (co prowadzi do płaczu). Ale mimo wszystko jestem szczęśliwą osobą. Cieszę się, że są osoby na które mogę liczyć. Również prowadzenie bloga daje wiele radości gdyż bardzo często Wasze słowa są dla mnie wsparciem.

Jak Wam minął weekend? Wypoczęci? Mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze. :)


Miłego wieczoru! Papa! :)

15 komentarzy:

  1. Tytuł odzwierciedla dzisiejszą masakrę;/
    kochana dziękuje że jesteś;*
    w pełni zgadzam się z Tobą;)
    miłego wieczorkuuu;]
    a co do zdjęcia śliczneeee;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Heej.!!
    Zapraszam do mnie.!!!
    U mnie filmik z okazji półrocza prowadzenia bloga.!! ;))
    Zapraszam...!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlatego ja się nigdy tyle nie uczę, bo i tak nie ma sprawiedliwości na tym świecie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Serio.?!
    Dziękuję :)
    Nie uważam tak :D
    Okropnie wyszłam...ale dziękuję <3'

    OdpowiedzUsuń
  5. 'myśleć pozytywnie'
    i to jest właśnie najważniejsze :)
    Pozytywnie.


    +zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj wszyscy przeżywają koszmar na matematyce :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wlasnie tez mnie to najbardziej denerwuje, wykujesz, nauczysz sie czegos, a bedze zupelnie co innego ;/ ! Ladne zdjecie ,pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. tez miałam takie przemyślenia i 'dramaty' w szkole :) ale bądz pewna, że jak skonczysz szkołe to zapomnisz o tym wszystkim bardzi szybko! także nie warto się tym przejmować ani trochę. Poza tym jeszcze nigd mnie nie zapytał o to jakie miałam stopnie w szkole ;P myśle że szkoła ma uczyc odpowiedzialnosci i kształtowac charakter (ci co sciagaja, są nieuczciwi, tylko tak beda w stanie dojsc do czegos w doroslym zyciu). Natomiast Ty czy inne osobe ktore są uczciwe w przyszłosci takimi pozostaniecie i na pewno będziecie mieć większą satysfakcje z zycia, wiecej przyjaciol itd...
    Więc głowa do góry, na studiach juz jest fajniej ;)
    a weekend minął mi dobrze, tylko strasznie szybko :( nazbierałam troszke ciuchów z secon handów ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. świat jest niesprawiedliwy.. my się uczymy, a ktoś ściągnie i ma lepszą ocene..

    OdpowiedzUsuń
  10. kurcze jesteś bardzo fotogeniczna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziekuje Ci bardzo kochana ;* ! tak, ja tez zazdroszcze Oli talentu :p

    OdpowiedzUsuń
  12. swietnie! fajny post:)

    u nas m.in. relacja z teledysku Honey z Zombie Boyem i Versace:)

    zapraszamy www.fashion-ache.blogspot.com

    xx k&m

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję Ci bardzo za tak miły komentarz, naprawde, nawet nie wiesz jak miło mi sie zrobilo kiedy to przeczytalam , ciesze sie, ze ktos naprawde lubi czytac to co pisze , dziękuje Ci jeszcze raz ;**! pozdrawiam gorąco, a natchnienie na pewno jeszcze Cie 'dotknie' ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz sprawia nam niezmierną radość! Bardzo dziękujemy! :*