piątek, 11 listopada 2011

Niech ten koszmar już się skończy...

Witajcie kochani! Nareszcie weekend, a nawet trochę dłuższy, ponieważ moja szkoła ma poniedziałek wolny. A co za tym idzie we wtorek kartkówka z angielskiego, sprawdzian z geografii i kartkówka ze słownictwa z niemieckiego, a środa sprawdzian z matmy, polskiego i kolejny próbny egzamin zawodowy. Chyba zwariuję.
W środę pisaliśmy sprawdzian z matematyki i oczywiście jak na blondynkę przystało przez głupie błędy typu zamiast wpisać plus wpisałam minus za co oczywiście otrzymałam zero pkt, a więc przygotowania na poprawę czas zacząć. Chociaż z drugiej strony mam już coraz mniej sił na to wszystko, ale chcąc coś osiągnąć trzeba się poświęcić.
We wtorek na dłużej przerwie idę na spotkanie dotyczące "Koncertu Bożonarodzeniowego". Nareszcie coś się dzieje. Na pewno będzie ciekawie. Nie mogę się doczekać. Powoli wszyscy popadają w świąteczny nastrój, a gdy nadejdzie już grudzień zacznie się jeden wielki chaos.
A co tam u Was? Jak w szkole? Macie dużo nauki? A może macie jakieś plany na weekend? :)










Piosenka na dziś:


Z miłym akcentem żegnam się z Wami, czeeeeeść!
Udanego weekendu! :)

13 komentarzy:

  1. fajna bluzeczka :D
    plany na weekend ? mam ! :) ciesze sie, bo zwykle w weekendy pracuje. Ale nie w ten :) Wybieram sie odwiedzić moją siostrę, ktora mieszka w innym miescie. Mam tez w planach spotkac sie ze znajomymi ktorych bardzo dawno nie widzialam. wlasnie sie zbieram do wyjscia :)
    buziaki i udanego weekendu !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny strój!:) Ładne zdjęcia :) Hm, plany na weekend są, a i owszem :D Trzeba teraz tylko między nie wcisnąć naukę, której jest przerażająco dużo :< Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet nie widać że to jest bluzka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie tylko organizuję tą akademię, ale także postanowiłem w niej wystąpić. :)
    uznałem, że wiersz będzie dobry ;)
    a poza tym, to mój ostatni rok w tej szkole i ostatnia taka akademia, więc z takim miłym akcentem zakończę pewny etap pracy :)

    zazdroszczę Ci ^^

    pozdrawiam ;)

    ładne zdjęcia ;* ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja doznałam szoku jak zobaczyłam swoje oceny z poprzednich kartkówek :>

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie mogę doczekać się świąt ;) ale po świętach est sesja i to nie jest fajne...

    A Romeo I Julia nie była by taka piękna gdyby kończyła się inaczej... pomyśl że byliby razem. No zupełnie bez sensu - taka magia tej tragedii. :)

    Mam nadzieję że u Ciebie już lepiej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nauki mega dużo. ale jakoś udaje mnie się omijać połowę i dostawać dobre ocenki.
    zimno sie robi!

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się twój blog ;)
    wpadnij na mój: http://scarlett-for-all.blogspot.com
    Obserwuję<3

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne zdjęcia!
    ja mam ten tydzień też strasznie zawalony:(

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczne zdjecia, piekna masz figure ;o;). a ta piosenka mnie wkurza :C pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. thanks for your blog for more beauty and make up see:
    http://free-make-up.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz sprawia nam niezmierną radość! Bardzo dziękujemy! :*