piątek, 2 grudnia 2011

Punky Reggae Live Poznań 2011

Witajcie kochani po mojej jakże długiej nieobecności! ;*
Jestem niewiarygodnie szczęśliwa, a wszystko za sprawą koncertu, na którym byłam w poprzednim tygodniu, a mianowicie w piątek! Do tej pory nie mogę uwierzyć, że miałam okazję poznać tak wspaniałych ludzi.
Chłopaki z RaggaFaya, Star Guard Muffin i Farben Lehre dali Nam niesamowitą energię oraz pozytywne nastawienie.
Punky Reggae Live połączone było z 25-leciem zespołu Farben Lehre. Były występy takich zaspołów jak: RaggaFaya, Star Guard Muffin, Farben Lehre i Leniwiec. Ale my byliśmy na 3 pierwszych zespołach.
Wiedziałam, że będzie wspaniale, ale nie sądziłam, że będę po koncercie aż tak wypełniona pozytywnymi myślami, wibracjami! :)


Oczywiście to nie są wszystkie zdjęcia, ale gdybym wstawiła wszystkie to mnóstwo miejsca by zajęły! :D
Wkrótce mikołajki, a tymczasem mamy weekend. Miłego wypoczynku oraz udanego weekendu! <3

4 komentarze:

  1. oo ale Ci fajnie :D super, dobrze, ze udao Ci sie byc na tak fajnym koncercie :)! dziękuje za komentarze i slowa otuchy , buziaki i pozdrowienia :*. bardzo ladnie wyszlas na zdjeciach :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za nimi, ale całkiem fajne zdjęcia wyszły:)

    http://monika-melanie-myslak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz sprawia nam niezmierną radość! Bardzo dziękujemy! :*