czwartek, 8 grudnia 2011

Sweterek!

Hello! Zimno, zimniej i coraz zimniej! A śniegu nadal nie ma (pomijając fakt, iż wczoraj trochę popruszył, ale niestety dziś rano wstałam, a śniegu już nie było). Koniec półrocza zbliża się nie ubłaganie, a mnie wciąż zasmuca matematyka! Ale nie poddam się i poprawię (mam taką nadzieję)!

Dziś pokażę Wam sweterek, który ostatnio WIELBIĘ! Jest niesamowity, tak cieplutko w Nim ♥! A na dodatek jakże żywe kolory, które wprawiają w dobry nastrój!

Co nowego u Was? Jak w szkole? :)










Kocham Jego głos! Taki czysty, nieskazitelny, uroczy, wspaniały, cudowny etc. ♥ Ale co ważniejsze to, to iż jest bardzo skromnym mężczyzną, który spełnia swoje marzenia! 


Z miłym akcentem żegnam się z Wami! Miłego wieczoru! :)

9 komentarzy:

  1. Bruno , przystojny Bruno:)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie się wzięłam za 'wskrzeszenie' bloga ;) dziekuję Ci że dalej jesteś ze mną! a co do zimy - czekam na śnieg i grube skarpety! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakos smutno wyglądasz na zdjeciach... nie martw sie poprawisz matme :) sweterek wygląda milusio !!

    A Bruno tez lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. apropo koncertu - już nie mogę doczekać się następnego! :)

    i teraz są takie głupie reguły że aparat tylko do 3,2 piksela czy jakoś tak ...;/

    i dziękuję też uwielbiam te rajstopy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieje, ze z matma bedzie wszystko ok, wiec sie nie przjemuj ;* . ja takze sniegu doczekac sie nie moge, wole to niz deszcz! a sweterek ma b.fajne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie też dzisiaj śnieg tylko popruszył -.-

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne zdjęcie ;d ! oo piosenka jest swietnaa ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciesze się ,że Ci sie podoba ;) bardzo mi miło, zę czytasz i komentujesz kazdy post ;) pozdrawiam Cie serdecznie :* a zyczenia jeszcze złozę ;]

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz sprawia nam niezmierną radość! Bardzo dziękujemy! :*