poniedziałek, 30 stycznia 2012

Wrr..poniedziałek!

ubWitajcie kochani! I znów zaczął się trudny, szary tydzień. Nie mogę doczekać się ferii! Mimo tego, że mam ich tylko tydzień to dla mnie jest dużo.
Dziś nie było tak źle w szkole, nawet kartkówka z niemieckiego nie zepsuła nam humoru. Zapisałam się na projekt, który jest organizowany w mojej szkole, pt. "Libdub". Słyszeliście już kiedyś o tym? Nie? To tak samo jak my z moimi koleżankami z klasy. A więc libdub to tak jakby teledysk, w którym uczestniczy ponad 200 osób. Jest włączona muzyka, wszyscy dobrze się bawią, podczas nagrywania każdy udaje, że śpiewa. Wg. mnie bardzo ciekawe, gdyż każdy może pokazać czym się interesuje i jaki jest. ;)
Jutro próba generalna, a już w piątek nagrywamy! Niesamowite!
A tak to mniej więcej wygląda. Ten projekt nagrywany był już stosunkowo dawno, miłego oglądania :)


I jak podoba się? :)
Dziś jest strasznie zimno, ale niestety śniegu nadal nie ma, to koszmar! Co to za zima bez śniegu?! W dni takie zimne jak dziś nie wychodzę z domu bez czapki tzw. smerfetki. Jest niewiarygodnie ciepła :)



Miłego wieczoru, czeeeeść! :)

7 komentarzy:

  1. widziałam kilka takich 'teledysków' :)
    szkoły w bydgoszczy coś takiego organizują czesto szczególnie wyzsze

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam o takim projekcie, ale podoba mi się ! :D

    I dziękuję Ci za opinię, naprawdę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. czapa jest genialna, aż zazdroszczę :)! tez widzialam te filmiki, zabawne są ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. rozumiem doskonale i naprawdę nic się nie dzieje :) czasem tez mam klopoty z bloggerem! Dziękuję Ci bardzo i gorąco pozdrawiam :* . u mnie w szkole tez realizuja ten projekt, ale sama nie wiem czy chce brac w nim udzial ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. a swiecznik jest z centrum handlowego w moim miescie na takim stoisku ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. woo niceblog, follow me back?

    http://newsabesabrina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. czapa- genialna.! ; )

    zapraszam do mnie i również proszę o komentarze.! +obserwujemy.?

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz sprawia nam niezmierną radość! Bardzo dziękujemy! :*