środa, 22 lutego 2012

LipDub!

Witajcie kochani! Bardzo szybko minął mi ten zaledwie tydzień ferii, bo w tym tygodniu już musiałam iść do szkoły, gdyż mamy lekcje przygotowujące do matury. Jeszcze tylko jutro.
Dziś nie byłam, gdyż źle się czułam. Mam tylko nadzieję, że nie będę chora.
A jak tam u Was? Jak Wam mijają dni? :)
Nie mogę doczekać się końca szkoły, ale myśl o zbliżającej się maturze trochę ogarnia strachem. Ale trzeba myśleć pozytywnie i starać się na przekór wszystkiemu pokonać lęk! 

Na youtube.com ukazał się już teledysk lipdub, o którym Wam ostatnio wspominałam, a więc to on, miłego oglądania:


A już w sobotę coś nowego: Recenzja płyty Rotten Bark - "Stuck in Here" :)





Na koncercie ^^

Na koniec chciałabym pokazać blog zespołu, w którym jestem. Dopiero zaczynamy, a więc nie oczekujcie zbyt wielkiego szumu: [LINK]


Miłego dnia ;* Czeeeeść! <3

3 komentarze:

  1. my tez realizujemy ten proketk, Wam wyszlo super :))! co do ferii to ja juz dawno w szkole :<. sliczne fotki, uwielbiam Twoje wlosy :) . ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful pictures! i love your hat on the first picture! And i think you look great with it! The last one is beautiful,too!

    Hope you visit me on my Blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz sprawia nam niezmierną radość! Bardzo dziękujemy! :*