poniedziałek, 13 lutego 2012

Poznań!

Witajcie! Właśnie jestem w Poznaniu, gdyż mam ferie (nareszcie).Ostatnio w sobotę byłam na koncercie "Rock in Arena" na występach m.in. Star Guard Muffin, Armia i Luxtorpeda. Chciałam zostać jeszcze na występie Kultu, ale niestety Hey był przed nimi (a Hey nie do końca mi się podobał, trochę nudne to było - w każdym razie jak dla mnie).
Luxtorpeda - oczarowali mnie swoim występem, to było wspaniałe widowisko! Armia i Star Guard Muffin oczywiście tak samo! Wszystkie zespoły miały niesamowity kontakt z ludźmi!:)



A to takie małe wyniki nudów ^^

Miłego wieczoru ;*

6 komentarzy:

  1. bardzo ladne zdjecia :) udanych ferii kochana :> :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też się bardzo podobają, broszka czasem potrafi baardzo dodać uroku ;)

    No męczy mnie to odpisywanie, bo nie lubię pisać tylko - fajny blog. Chcę przeczytać notki a to zajmuje trochę czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie ferie już się skończyły. ; /

    zapraszam do mnie i również proszę o komentarze.!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja bym chciała być w Poznaniu ;<
    Wpadnij do mnie jeśli chcesz ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja tam dalej lubię Mikę ;)

    i tak, fejs, jestem maniakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jej ♥ jakie piękne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz sprawia nam niezmierną radość! Bardzo dziękujemy! :*