czwartek, 5 kwietnia 2012

Głosujemy na Rotten Bark!

Witajcie kochani! Wiem, bardzo rzadko tutaj bywam, przepraszam Was bardzo! Myślałam nawet nad tym aby usunąć lub zawiesić bloga, bo nie mam niestety czasu za dużo, ale ostatecznie postanowiłam, że zostawię go jeszcze aby czasem jednak tu zajrzeć :) co tam u Was? Jak przygotowania do świąt? :)

Na koniec chciałabym poprosić Was o wsparcie zespołu Rotten Bark, który na to zasługuje. Wiem sporo od Was wymagam, przepraszam, ale jeśli moglibyście to zagłosujcie, dla Nich to bardzo dużo znaczy. Z góry Wam bardzo dziękuję! :)

oto link: https://www.facebook.com/events/348446011868802/?notif_t=plan_user_invited

to już wszystko, pozdrawiam, dobrej nocy życzę, czeeeeeść! <3

5 komentarzy:

  1. oo dobrze że piszesz bo dawno nie gadałyśmy. :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, masz rację, dawno nie rozmawiałyśmy :)

      Usuń
  2. Ok, głosuję już:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  3. przepraszam za długą nieobecność! :) jestem z powrotem ! :) tak, zmieniłam wygląd i jestem mega zadowolona :) czekamy znów na Twoje wpisy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. This is so sweet! what do you say about following each other?:X

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz sprawia nam niezmierną radość! Bardzo dziękujemy! :*