poniedziałek, 11 czerwca 2012

EURO 2012!

Witajcie! Jak pewnie wieeecie zaczął sie sezon Euro, komu kibicujecie? :)
wiem, że strasznie zaniedbałam ten blog, za co baaardzo Was przepraszam, ale niestety miałam matury, które naprawdę mnie dobijały, później nie wiedziałam co napisać, albo nie miałam czasu :(!
Ale już wracam i obiecuję dodawać na bieżąco nowe posty! :)
W międzyczasie mój ulubiony zespół ROTTEN BARK nagrał utwór 'Womanman', którego uwieeeeelbiam <3




Jak Wam się podoba? :)
Przy okazji wracając do Mistrzostw Europy 2012 to jestem szczęśliwa, że Polska ma okazję być gospodarzem, gdyż możemy gościć u siebie w Polsce różne kraje, które na pewno wielu z Was są inspiracją. Dla mnie inspiracją jest Portugalia! <3
Miłego dnia, papa :* <3

1 komentarz:

  1. no racja, dawno Cie nie było.. :) ja tam Angli i PolAkom kibicuje xd. zmienilas sobie tło ;3

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz sprawia nam niezmierną radość! Bardzo dziękujemy! :*