poniedziałek, 9 lipca 2012

Droga bez powrotu..

Zaczęła się, gdy miałyśmy zanieść dokumenty na studia dla Pauliny.. Droga, którą przebyłyśmy była bez końca! Chyba wiecie jak długa jest al. Niepodległości (niektórzy z Was), to sobie wyobraźcie naszą niekończącą się podróż.. Wracając do studiów.. Poszłyśmy tam, ale nie wrócimy z pewnych powodów. Poza tym ludzie w tej szkole (zwłaszcza sekretarki) są dość uprzedzeni.. Nawet nie potrafią odpowiedzieć na "Dzień dobry".. a kultura tego wymaga!
Wracając z tej szkoły skusiłyśmy się na wypad nad fontannę, na przeciwko opery ^^ Fontanna jest cudowna i w swój sposób magiczna, nieprzewidywalna.. (szczególnie, gdy obraca kierunek na Nas).  Przez połowę naszego czasu, uciekałyśmy od tryskających strumieni wody. Także byłyśmy całe mokre :D
Gdy wracałyśmy pewnych dwóch chłopaków, zadało Nam nietypowe pytanie.. Chyba, że to miała być ich metoda na podryw.. O.o. Jeden z nich zapytał Nam się, czy jego kolega nie ma czasem za dużo brwi i się mu nie zrastają.. Na co Paulina powiedziała, aby użyli pęsety, za co oni mieli drobne pretensje..  Suzen odpowiedziała, aby użyli nożyczek, co oczywiście miało być zmyłką :D Na koniec dnia spotkałyśmy się z Naszym dawnym przyjacielem, który zachowywał się nieco inaczej, niż zwykle.. co spowodowało Nasze przygnębienie, ale szkoda dnia na takie smutki, lepiej dodajmy parę fotek z Naszego wypadu :)

















A na koniec zdjęcie Naszej kochanej fontanny + krótki filmik :)
































Małe, kolejne przywitanie ^^ 

10 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia ;)
    Ja też niedługo będę składać dokumenty na studia ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam fontanny :D zgadzam się z Wami są magiczne! I ten szum wody.

    A te słynne panie sekretarki nigdy się nie zmienią. Ona mają po prostu taki styl życia.

    Cudne zdjęcia <3

    Dziękuję za komentarz :*
    Pozdrawiam Was !

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie chciałabym Cie zaprosić do rozdania u mnie na blogu,jeżeli jesteś zainteresowana to więcej u mnie w poście - http://malgorzata-m.blogspot.com/2012/07/rozdanie.html .
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. obydwie jesteście śliczne i nie mogę się na was napatrzeć!
    świetne są te zdjęcia, naprawdę, widać na nich jak fajnie spędziłyście czas i nie które wyglądają jak jakieś powycinane momenty z jakiegoś teledysku albo jak poprostu jakieś kawałki waszych wspomnień.
    co do komarów to dziś w nocy zdychałam, bo się tak podrapałam, że całe kolano mi napuchło, ale babcia poradziła mi, żeby posiekać zieloną pietruszę i natrzeć miejsce ugryzienia tym sokiem z pietruszki i tak zrobiłam i wiecie co? NO POMOGŁO! zdziwiona byłam, ale i troche opuchlizna zeszła i wgle przestało swędzieć! spróbojcie :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O, widzę, że miałyście świetną zabawę. Wzroku oderwać nie można, taka radość z Was promieniuje. Nie no, zazdroszczę. :) Tekst na podryw rozłożył mnie na łopatki, hahaha. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję serdecznie za udział w rozdaniu!
    wyniki ogłoszę 10.08.2012
    www.malgorzata-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję (:
    Czekam na nową notkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjecia ♥

    'woda jest piękna i niebo jest piękne' : D
    Az sie uśmiechnęłam :))

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz sprawia nam niezmierną radość! Bardzo dziękujemy! :*