sobota, 14 lipca 2012

Chimpunks!

Heej! Przepraszamy, że wczoraj nic nie napisałyśmy, ale dostałyśmy malutki szlabanik za oglądanie od rana do wieczora "Pamiętników Wampirów" :) Ogólnie nasz wczorajszy dzień polegał na graniu w monopol, następnie spaceru na PKP do KFC, w którym Paulinę oszukano, ponieważ dali ohydnego longera i frytki :D A wieczorem jeszcze wybraliśmy się na małą przejażdżkę do MCD.. Chyba byłyśmy głodne! :D 

A teraz dodamy Wam filmik jak śpiewamy z alvinowskimi głosami! 
Ps. Z góry przepraszamy za tę laskę, co będzie co chwile gadać podczas naszych dziwnych dźwięków. Tak poza tym miałyśmy jeszcze dodać jak śpiewamy głosem Potwora, ale oszczędzimy Wam tego bólu ^^


7 komentarzy:

  1. Na szczęście mnie nigdy nie oszukali w KFC ! ;D
    Haha świetne xD uwielbiam alvinowskie głosy :D

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez tego posta mam ochotę na frytki .
    Dziękuję i mam nadzieje, że będzie udany. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też z siostrą nadrabiamy 2 sezon pamiętników wampirów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oh, świetne :) nazwa waszego bloga "you and me" kojarzy mi się z piosenką zespołu One Night Only :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    xo

    OdpowiedzUsuń
  5. heh , bardzo fajne :) Macie świetnego bloga oczywiście będę wpadać częściej !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. te wiewióry są mega :D! a tam moglyscie dodac :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż się głodna zrobiłam :D
    Juz skomentowałam filmik na yt to sie nie bedę powtarzać bo tego nie lubie ^^

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz sprawia nam niezmierną radość! Bardzo dziękujemy! :*