sobota, 21 lipca 2012

'Searching Happiness'.

Witajcie węgorki!
Postanowiłyśmy z Pauliną, że damy Wam mały spokój z naszymi bombardującymi postami i odpuścimy sobie pisanie na tydzień. Jak widać udało Nam się! No prawie.. Trudno żyć bez naszych blogowiczów, których "być może" interesuje Nasz blog :D
Nasz tydzień był bardzo szalony z powodu naszego małego kuzyna/siostrzeńca, który naprawdę potrafi zaleźć za skórę. O tak! Ale innym razem Wam o nim opowiemy. Nawet przyszykowałyśmy szczególnego posta o Kacperku, bo tak właśnie ma na imię.
Oczywiście to nie jest wszystko, przez ten "prawie" tydzień oglądałyśmy dużoo seriali.. a także grałyśmy w naszego uwielbianego badmintona!
Wyobraźcie sobie dzisiaj minę Suzany, podczas podróży do Grodziska Wlkp., gdy odkryła, że pojechała do kancelarii w kapciach! I to w babcinych! xD Potem jeszcze czekały ją zakupy w Biedronce oraz u rzeźnika. Na szczęście miała szare skarpetki!
Jeszcze wcześniej w poprzedni poniedziałek, obydwie pojechałyśmy również do Grodziska z babcią/ mamą. Naszym głównym celem podróży była Biedronka i przystojni faceci, których mijałyśmy w bardzo długiej drodze, która wydawała się wiecznością. A pomyśleć, że tylko miała być Biedronka...
Oczywiście nie obyło się bez drobnych kłótni i... słodyczy :D Obydwie bardzo lubimy się ze sobą sprzeczać, ponieważ mamy bardzoo podobne charaktery, co nas trochę irytuje.. Paulina jest ta wredniejsza! Podkreślam! xD
A teraz pokażemy Wam nasz tekst piosenki, który napisałyśmy już drugiego dnia w Kąkolewie. Mamy nadzieję, że się Wam spodoba.

Po polsku:
      
Tytuł: 'Poszukiwanie szczęścia'                                                                   

1. Co mam zrobić, abyś znów pokochał mnie?
Dotknął moich rąk, moich ust.
Co mam zrobić, abyś pokazał mi swój uśmiech?
Rozmawiał ze mną tak, jak kiedyś,
spędził ze mną choćby jeden dzień.

Ref: Tylko czekać, czekać, czekać na Ciebie
Tylko poszukiwać, poszukiwać, poszukiwać szczęścia.
Tylko czekać, czekać, czekać na Twój kolejny ruch,
który jest dla mnie wszystkim.

2. Czy miłość ma dla Ciebie jakiekolwiek znaczenie?
Czy jest sens kochać kogoś takiego jak Ty?
Jeśli tak, to zrób coś z tym,
przytul mnie i pozwól mi żyć.

Ref: Tylko czekać, czekać, czekać na Ciebie
Tylko poszukiwać, poszukiwać, poszukiwać szczęścia.
Tylko czekać, czekać, czekać na Twój kolejny ruch,
który jest dla mnie wszystkim. 2x

Tylko czekać, poszukiwać... 5x

Ref:  Tylko czekać, czekać, czekać na Ciebie
Tylko poszukiwać, poszukiwać, poszukiwać szczęścia.
Tylko czekać, czekać, czekać na Twój kolejny ruch,
który jest dla mnie wszystkim.


Po angielsku:

Tytuł: 'Searching happiness'

1. What can I do to make you love me again?
Touch my hands, my lips.
What can i do, to make you show me your smile?
Talk with me like before.
spend with me even one day.

Ref: Just wait, wait, wait for you
Just search, search, search happiness
Just wait 3x for your next move,
which is everything to me.

2. Does love have any meaning for you?
Does it make sense to love somebody like you?
If so, then do something about it,
Hug me and let me live.

Ref: Just wait, wait, wait for you
Just search, search, search happiness
Just wait 3x for your next move,
which is everything to me. 2x

Just wait, search... 5x

Ref: Just wait, wait, wait for you
Just search, search, search happiness
Just wait 3x for your next move,
which is everything to me.


A teraz chciałybyśmy, abyście wybrali, który tekst bardziej Wam się podoba: po polsku or po angielsku :D
Jest to dla Nas bardzo ważne, ponieważ planujemy z Pauliną zaśpiewać tę piosenkę.. Tylko właśnie nie możemy się zdecydować :) To na tyle.. Dobranoc! ;*

7 komentarzy:

  1. NO mi się bardziej po angielsku podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Great Post. I follow your Blog now.
    Please follow me.

    dramaticmode.blogspot.it
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tekst ! Ja osobiście wolę angielską wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie opuszczajcie bloga na tak dlugo :(
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ogólnie zwykle wole angielskie wersje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej ;)
    Badminton ♥
    O jaaa ... ja to bym nigdzie nie wychodziła jakbym miała na sobie babcine kapcie :D

    Tylko po angielsku ! :)
    Swietny tekst :*

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi po polsku :D ale mozecie nagrać dwie wersje :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz sprawia nam niezmierną radość! Bardzo dziękujemy! :*