czwartek, 12 lipca 2012

Zainteresowania

Jesteśmy już razem od ponad roku, dlatego z tej okazji, chciałybyśmy opowiedzieć Wam o sobie nieco więcej niż do tej pory :)


 MUZYKA


Jeżeli chodzi o muzykę, to jest ona naszą największą pasją: Same śpiewamy, gramy na gitarach i "próbujemy" tworzyć nowe dźwięki :D
Gatunkami muzycznymi, które najczęściej słuchamy są: rock, reggae, punk oraz folk, przykłady podajemy Wam najczęściej w postach. Czy to wszystko? Otóż nie. To co dobre, zawsze wpada nam w ucho, niezależnie od gatunku. 

UBIÓR

Wspólny:

Pauliny:

Suzany:



Jak widzicie, każda z Nas luby co innego. Co lubi Paulina? Paulla lubi ostre, wyraziste kolory z nutką fantazji. Natomiast Suzy lubi proste, nie rzucające się w oczy, klasyczne stroje. Jednak obydwie czasem kusimy się na odmienność, a mianowicie lubimy się zamieniać i to Nas tworzy zgranym duetem.

SPORT


Uwielbiamy piłkę nożną! Zarówno w telewizji, jak i grając samemu na boisku.. Większość może uważać to za śmieszne i niedorzeczne, ale dla Nas jest to wielka inspiracja oraz najlepszy sport na świecie, bez którego nie potrafimy żyć. Naszymi ulubionymi klubami, jak i reprezentacjami światowymi są: Real Madryt, Portugalia oraz Brazylia.. ewentualnie Włochy i AC Milan.
Piłkarze: Cristiano Ronaldo, Ricardo Kaka, Nani, Pepe, Bruno Alves, Casillas, Buffon oraz wiele, wiele innych.. Lubimy także pływać oraz robić brzuszki wieczorami..

KSIĄŻKI


Jesteśmy wielkimi pasjonatkami książek. Niezależnie od gatunku. Najchętniej czytamy późnymi wieczorami, przy kawie i muffinkach. Sprawiają, że czujemy się szczęśliwsze oraz świat staje się dla Nas bardziej realny.
Mamy nadzieję, że dowiedzieliście się o Nas więcej, niż dotychczas, ponieważ bardzo Nam na tym zależy.. :)

Ps. Chciałybyśmy również poinformować Was, iż post został zainspirowany wpisem pewnej dziewczyny :) Tutaj macie adres jej bloga, Zapraszamy :) KLIK


A tu macie piosenkę z znanej disney'owskiej produkcji, która nie wiadomo czemu wpadła nam w ucho :D

10 komentarzy:

  1. haha ja się bałam tych zjeżdżalni i chyba tylko parę razy zjechałam :D Dziękuję za bardzo miły komentarz, a chłopaka pilnuje :D Macie bardzo fajny styl ubierania :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. miło że trochę nam o sobie zdradziłyście :) ja jestem fanką rocka i wdzę że u was też to się przewija ^^ co do srtojów to preferuję totalne szaleństwo a to w młodości jest wręcz wskazane :) to kolejnych owocnych lat życzę ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pełna podziwu ,że umiecie grać na gitarze :D dla mnie to czarna magia! :)
    Obie macie świetny styl <3
    Świetna notka :D

    Pozdrawiam, buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. gorgeous inspiration pics!
    X

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę strasznie, strasznie mi miło :).
    Nie muszę już wspominać, że mamy podobne zainteresowania ?
    Zapraszam do mnie na nowo dodany post !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sama gram na gitarze,choć dawno tego nie robiłam. Widać,że macie inne upodobania,co do ubioru. Taki post jest świetny. Ja z muzyki też słucham rocka,choć teraz rzadziej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, umiecie grac na gitarze :)! p.s niezmiernie mi miło :*

    OdpowiedzUsuń
  8. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO DLA BLOGA <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    X

    OdpowiedzUsuń
  9. Może kiedyś zagramy razem ? : D
    Kojarzę tą piosenkę, ale nie wiem z jakiego to filmu.

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz sprawia nam niezmierną radość! Bardzo dziękujemy! :*