niedziela, 12 sierpnia 2012

Austria, Croatia and.. BEACH!


Siemano, Nasze najdroższe węgorki!
Pewnie zastanawiacie się dlaczego piszemy coraz rzadziej, już tłumaczymy! Otóż jedna z Nas ma problemy z internetem, zaś druga spędza czas poza krajem!! Mianowicie: 2 dni w Austrii oraz 2 tygodnie w Chorwacji!
Suzana: Ostatnie dni wymiatają! 2 dni w Austrii wystarczyły, aby pokazać jaka jest piękna i.. no czysta, jeśli mogę tak napisać. Ostatnio nawet zdołałam przeboleć język niemiecki, który od zawsze był dla mnie tylko jakimś "Ich habe.." :D Teraz za to jestem w Chorwacji, gdzie pogoda jest strasznie nieznośna.. Nie w tym znaczeniu, co zawsze, tylko jest tak upalnie, że pierwszego dnia wyglądam jakbym spędziła tu już z jakiś tydzień.. Te wakacje są dla mnie czymś nowym! Czymś takim, jak leniuchowanie! A wiecie.. kocham leniuchować!! To jest to.."W Chorwacji zawsze i wszędzie, tylko leniuchowanie musi być i będzie" - moje motto na te wakacje. W końcu nie powiecie mi, że Wy też nie lubicie sobie poleniuchować, co nie? :D Tak, czy owak fajnych zdjęć jeszcze nie mam, gdyż... no wiecie pierwszy dzień.. ale coś tam się znajdzie :) 
Buzziaaaki! Oraz nie traćcie tego, co jeszcze macie! Otóż ostatnich tygodni wakacji!





 
Dzisiejsza notka była tylko ode mnie, ponieważ z Paulina, jesteśmy daleko od siebie i nie mamy jak się kontaktować.. no cóż, zawsze ma się fejsbuka! :) Przepraszam, za tak małą ilość zdjęć, postaram się, aby w następnym moim poście było ich więcej :)

13 komentarzy:

  1. Zazdroszczę takich wakacji:D
    Świetne zdjęcia**

    OdpowiedzUsuń
  2. ja byłam w calym swoim zyciu jedynie w Niemczech, Słowacji i Czechach -.- ale na szczęście, w przyszłym roku będę szaleć :D - Angliaaaaa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. oh wow! wygląda na to, że świetnie się bawiłyście <3 super! tęskniłam za wami, wasze komentarze zawsze poprawiają mi chumor <3
    super fotki ! ! ! !
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  4. noo widac, ze pobyt udany ;) dziękuje i pozdrawiam Was ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne zdjęcia, pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne zdjęcia, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Love it, can't wait to see what you do next! Come check out my blog, maybe we can follow each other!
    Material Fixations

    OdpowiedzUsuń
  8. great photos! followed you in gfc, hope you can follow back! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  9. ale z Was świruski ^^ widzac tą pozytywną energię ^^

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz sprawia nam niezmierną radość! Bardzo dziękujemy! :*