wtorek, 7 sierpnia 2012

I don't mind.

Heeej! Dawno tutaj nie pisałyśmy, przepraszamy ;c !
Dziś mamy już 7 dzień sierpnia i dla wielu z Was oraz Suzy pozostał zaledwie nie cały miesiąc wakacji, ale nie przejmujcie się! Bawcie się dobrze i korzystajcie z wakacji jak najwięcej! :) Uwierzcie Nam, w końcu jednego miesiąca można zrobić naprawdę wiele i nie trzeba nigdzie wyjeżdżać, wystarczy tylko uśmiech i dobre towarzystwo!
Jutro w nocy Suzy wyjeżdża na wakacje, mianowicie do Chorwacji! Na pewno będzie się dobrze bawić i obiecała że pojawi się dużo zdjęć z Jej wyjazdu! :)
A Wy macie jakieś plany? :>
Paulla zamierza wybrać się w końcu na casting, ale czy odważy się? Tego w sumie nikt nie wie, ale trzymam za nią kciuki i wierzę że jej się uda. :D

Na dziś przygotowałyśmy kilka inspiracji i Nasze zdjęcia! Mamy nadzieję, że inspiracje Wam się spodobają! :)



a teraz nasze zdjęcia, które były robione już jakoś półtora tygodnia temu, ale niestety dodajemy je dopiero teraz, wybaczcie ;p






+ piosenka na dziś! :)

3 komentarze:

  1. I gdyby nie moje przypomnienie to by pewnie nie było :v Żartuje :3 Piszcie codziennie ^^ Niby cały sierpień wakacji jeszcze , ale i tak pewnie bede siedziec w domu :< pozdrawiam Suzen ! :)) No ja nie mam planów na resze wakacji ... Oprócz moich osiemnastych urodzin . Idziesz na casting ! :) niestety inspiracje nie dla mnie :v na tym drugim zdjęciu wyglądasz bardzo młodo :D Oczywiście nie mówie że jesteś stara haha Ale starsza ode mnie :3 A zdjęcie z błyszczącym kolczykiem juz gdzies widziałam ... Na facebook'u ? Ohhhh Rotten Bark i genialny teledysk <33 Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Odwaz sie! Trzymam kciuki.!
    swietne zdjecia.
    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosnka na dziś - the best < 3

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz sprawia nam niezmierną radość! Bardzo dziękujemy! :*