wtorek, 29 stycznia 2013

Chodź ucieknijmy stąd..

Czasem mam ochotę gdzieś uciec, ukryć się chociaż na chwilę.. może to wyda się dziwne, ale tak było, tak jest i tak już pewnie zostanie. Domyślam się, że każdy z Nas w swoim życiu ma takie chwile, że chciałby zniknąć chociażby NA CHWILĘ jednak pomimo wszystko zostajemy. Dlaczego?! Odpowiedź jest jedna: LĘK. Ale przed czym? Któż to wie.
Mojemu ciągłemu, melancholijnemu życiu chyba przydałaby się taka odskocznia od rzeczywistości.. tak, to jest to. Moje myśli często wędrują w odległe miejsca - czyli gdzieś gdzie czułabym się szczęśliwa, spełniona.
Nie mówię, że moje życie jest złe czy beznadziejne jednakże czuję, iż mogłoby być lepsze.
Obecnie w słuchawkach Bednarek.. czyli można rzec 'dzień jak co dzień', znowu żadnej zmiany, wszystko to samo. Myślicie pewnie że przesadzam i być może macie 100% racji.

Ostatni weekend jednak okazał się najwspanialszym weekendem jakiego nigdy nawet nie byłam w stanie sobie wyobrazić. Otóż - byłam w szkole, co mnie naprawdę satysfakcjonuje - czuję, że spełniam swoje marzenia, wszystko jest jakieś inne, zdecydowanie lepsze! Dni wydają się nabierać tempa.. tak, wiem - przecież to szkoła, a czy w szkole można czuć się szczęśliwym? Otóż można. Uwierzcie.
Przy okazji byłam u Suzy, która niestety jest chora i nie mogłyśmy nigdzie się wybrać razem, ani nic kreatywnego zrobić.. :( Z mojej strony życzę Jej tylko Szybkiego Powrotu do Zdrowia!! ;** <3

A jak u Was? Macie już ferie? Czy może już po? A może przed? :> Opowiadajcie!

A teraz jeszcze kilka zdjęć..





+ piosenka na dziś:

P.S. Chciałabym bardzo podziękować w imieniu moim i Suzy za ostatnie komentarze! Obiecuję, że jutro na wszystkie odpowiem. :)


Paulla

8 komentarzy:

  1. fajna czapka mikołaja! ja niestety nie mam już ferii...ani wakacji... ja mam jedynie urlop..:( ale jestem stara!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Mikołaj pozazdrościł by ci czapki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna czapka;)
    + biorę udział w konkursie na fb, może mi pomożesz?
    Tutaj jest link:
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=531217923566564&set=a.528304217191268.114502.145996255422068&type=3&theater

    Jeśli klikniesz like będzie mi bardzo miło, w zamian mogę zaobserwować Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię piosenki Bednarka!

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz sprawia nam niezmierną radość! Bardzo dziękujemy! :*